Így hozd formába a popsid a nyárra

Valljuk be ez a probléma legfőképp a lányokat izgatja, hiszen lassan itt a bikini szezon. Mindenki szeretné a legjobb formáját mutatni a strandon, de ehhez sok sok munkára és kitartásra lesz szükség. Nem feltétlenül szükséges konditerembe menni, akár otthon is elvégezhetünk olyan gyakorlatokat, amelyekkel formába hozhatjuk alakunkat. Ahhoz, hogy feszes és formás popsink legyen, nem csak guggolunk kell. Fontos, hogy minden nap végezzük a gyakorlatokat, kitartóan és intenzíven. A gyakorlatokon felül az is nagyon jó tesz az alakunknak, ha hetente legalább kétszer elmegyünk futni. Heti kétszer fél-egy óra futás mindenkinek belefér a cél elérésének érdekében. Na persze az edzés önmagában kevés, ahhoz, hogy igazán formás fenekünk legyen oda kell figyelni arra is, hogy mit eszünk.

 

Fogyasszunk minél kevesebb szénhidrátot, zsírt és cukrot, és minél több fehérjét, és rengeteg, rengeteg folyadékot. Akár egy tisztítókúrával is kezdhetjük. Ha intenzíven csináljuk a gyakorlatokat és odafigyelünk az étkezésre, már rövid idő alatt is látható eredményt érhetünk el. Na de nézzünk is pár szuper gyakorlatot.

popsi_600x314_fb_og

 

Lábemelés oldalra és hátra

Ehhez a gyakorlathoz, fogjunk megy egy széket, ezzel biztosítsuk az egyensúlyunkat. Majd emeljük fel az egyik lábunkat nyújtva, oldalra majd tegyük vissza a másik láb mellé anélkül, hogy a talpunk leérne a földre, majd ugyanezt a lábunkat emeljük hátra, és ismételjük a gyakorlatot. Figyeljünk, arra, hogy ne lendítsük a lábunkat, hanem próbáljuk meg fenékből emelni, miközben feszítsük azt. Csináljunk meg belőle lábanként 50-et.

 

Székre ülés egy lábbal

Még mindig maradjunk a szék mellett. Álljunk egy lábra, a másik lábunkat a levegőben feszesen tartsuk előre, majd üljünk le a székre és álljunk fel, úgy hogy nem tesszük le a levegőben lévő lábunkat. Figyeljünk arra, hogy ne tegyük rá teljes testsúlyunkat a székre, leülés közben, inkább csak érintsük meg azt. Csináljunk meg belőle lábanként  30-at.

 

Csípőemelés

Feküdjünk a földre, a térdeinket húzzuk fel. A karjaink legyenek a törzsünk mellett kinyújtva. Emeljük meg a csípőnek, úgy, hogy a felsőtestünkkel egy vonalban legyen, majd engedjük vissza, de ne tegyük le a földre. Ismételjük. Figyeljünk rá, hogy közben feszítsük a popsinkat. Csináljunk meg belőle 2×50-et.

maxresdefault

 

Mérleg állás súllyal

Állj mérleg állásban, úgy hogy a kezeid, most ne előre, hanem lefelé álljanak, és vegyél fel valamilyen kb. 3 kilós súlyt. Egyenesedj fel, majd ismételd a gyakorlatot. Ügyelj rá, hogy törzsed végig egyenes legyen. Próbáld meg megtartani az egyensúlyod, úgy könnyebb, ha közben egy pontra fókuszálsz. Csinálj meg belőle lábanként 25-öt.

 

Székre lépés

Az utolsó gyakorlatnál megint a székre lesz szükségünk. Lépjünk fel egyik lábunkkal a székre, a másik lábunkat a levegőben emeljük hátra, egyfajta homorítást végezve, majd tegyük vissza a lábunkat, és lépjünk le a székről. Csináljunk belőle lábanként 30-at.

butt-contouring

 

Persze a sima guggolás, is beválik, ha sokat csinálunk belőle, és minden nap, bár ez nem túl térdkímélő gyakorlat. Többféle változata van, aki erre esküszik nyugodtan csinálja. De aki szeretne egy két új gyakorlatot is kipróbálni, annak mindenképp ajánljuk ezeket a feladatokat. Sok sikert, és kitartást kívánunk hozzájuk.





Nyári sminktippek Te sem tudsz lemondani a sminkről még a nagy nyári melegben sem? Mutatjuk mit érdemes felkenni ilyenkor az arcodra.
Jaj, de szép a szandálod! És mi újság a lábaddal? Elő a szandálokkal, itt a nyár! Te felkészítetted már a lábad a nyárra? Ha még nem itt van pár tipp, mit kell tenned.
Extrém biciklizés Baján Láttad már, mi van tavasszal a levegőben? Ha nem, nézz le a Petőfi-szigetre, vagy olvasd el a cikket!
Jóga jótékony hatásai Nem csak a testnek, de a léleknek is jó! Meg még sok minden másra is. Mutatjuk mire még!
Nyári szőrháború Le a téli bundával! Utána jártunk a szőrtelenítő eljárások előnyeinek és hátrányainak.
Te is lehetsz fogkrém reklám Az otthoni fogfehérítésnek nem csak előnyei vannak, sőt. Utánajártunk; lehet inkább szakemberre kéne bízni!
Gránátalma az új csodaszer A gránátalma nem kamu, tényleg egy csodaszer. Rengeteg jótékony hatással van a szervezetünkre. Próbáltad már?
Melyik oldalunkon érdemes aludni? Neked is sokat fáj a hátad vagy a nyakad? Gondold csak végig milyen pózban szoktál aludni!
Dobd ki a chipset! Itt vannak az egészséges nasik Egy kis különleges rágcsálni valóra vágysz, vagy csak le szeretnéd nyűgözni a barátaidat? Itt van pár szuper ötlet!